My favorite accessories

| on
12:08
Voi miten ihana ilma! Ulkona paistaa aurinko ja on 27 astetta lämmintä.. ULOS!
Asustellaan poikaystäväni kanssa kerrostalossa, joten on vähän huono ottaa aurinkoa. Parvekkeelle paistaa aina välillä kyllä hyvin aurinko, mutta en sitten rusketu millään. Oon kokeillu tätä vauvaöljy kikkaakin, koko viime kesän läträsin tuloksetta sen kanssa. Kertokaas mulle nyt hyviä tapoja ruskettua :)
Oon kalpee ku kalkkilaiva mut nää nellystä tilaamani bikinit on ihanat<3 (yllätysyllätys leopardikuvioiset) 
Ajattelin että kerron teille nyt vähän mun lemppari asusteista. Oon ihan hulluna kaikkiin pitsi, timantti, leopardi ja helmi juttuihin. Pahoittelen taas kuvien laatua.

Nellyn mustat paljettikorkkarit(13,5korko)
H&M ostamat leopardikorkkari(12cmkorko)

Vaalea laukku H&M
Niittilaukku Sokos

Tämän Guessin lompakon sain äidiltäni
Ja niinkun jo mainitsin olen hulluna helmiin ja ehkä lempi "asusteeni" on KYNNET ;)

Unohdin muuten hehkuttaa eilisessä kirjoituksessani, että työkaverini pyysi minua hoitamaan kahvi- ja pitopöytää hänen häihinsä. Syyskuuta odotellessa!
Ps.Eilinen fast&furious 6 oli hieman överi, mutta hyvä :)
Love Jenny
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥