Vastauspostaus

| on
10:54
Noniin nyt toivottu postaus tulee tässä. Ja voit myös myöhemmin kysellä tottakai, mutta niihin sitten vastaan kommentti boksissa :) Kiitos ihanille kysyjille!

Miten oot lähteny tohon kynsijuttuun?
-Oon ihan pienestä asti ihaillu pitkiä kynsiä ja hienoja lakkauksia. Mun ehkä eka "koristeltu" lakkaus oli että lakkasin kynnen kahdella värillä vinottain puolet ja puolet ja löin siihen kynsi tarroja ja sitä tein monta vuotta :D

Miten siihen riittää kärsivällisyys?
-Jos jostain asiasta tykkää tosi paljon niin kyllä siihen riittää. Välillä kuitenkin käy niin et tuntuu ettei tästä tuu mitään esim mulla ei onnistu teippilakkaukset ikinä :D

Kerro hiustenhoidostasi?
-Hiukset on mulle tosi tärkeet ja panostan niihin jopa enemmän kun meikkeihin. En niinkään hiusten laittamiseen vaan tuotteisiin. Käytän suurimmaksi osaksi Biozel ja schwarzkopf hiustenhoito tuotteita mutta lämpösuoja ja muotovaahto mulla on TREsemme. Värjään hiukset itse aina kun tulee juurikasvu näkyviin,koska musta ehkä pahin ulkonäkö moka on juurikasvu ja rasvaset hiukset :D

Miten hoidat kasvojasi?
-Pyrin pesemään meikit ja kosteuttamaan kasvoja päivittäin. Nypin aina kulmista kaikki haja karvat kun mua häiritsee suuresti epäsiistit kulmakarvat. make-up and something Postauksesta saat lisätietoa kun tästä voisin kirjoittaa melkein romaanin.

Mikä on sun kaikkein suurin unelma?
-Kolme lasta, ihana mies, koira ja audi :>

Kerro kolme asiaa jota vihaat kropassasi ja kolme lempikohtaa kropassasi
-Vihaan mun varpaita, nenää ja lantiota. Ja pidän hiuksista,sääristä ja silmistä :)

Mikä on sun lempieläin?
-Vielä hetki sitten oli kisut, mutta nyt koirut :3 haluaisin corgin, huckyn tai jonkun muun söpön rodun tuitui.

Entä mitä eläimiä sulla on?
-Porukoilla on koira, mutta meillä ei saa kerrostaloon ottaa lemmikkejä mutta haaveillaan poikaystävän kanssa siitä että tulevaisuudessa hankitaan koira.

Mitä pidät työstäsi?
-Rakastan musiikkia, joten mikä siis parempi työpaikka minulle kuin yökerho :) Harmittaa kuitenkin että työt rajottaa viikonloppu menoja :/ Lisää työstäni löydät klikkaamalla TÄTÄ

Onko sulla harrastuksia?
-Kynsien tekeminen ja blogin kirjottaminen on mulle harrastus. Kävin ennen paljon salilla mutta nyt se on vähän jäänyt. Lenkkeilen kuitenkin edelleen :)

Minkä ikäisenä haluaisit lapsen?
-Haluan lapsia kun mulla ja kumppanilla on vakituiset työpaikat ja suhde on tosi vakaalla pohjalla, ehkäpä jopa kihloissa. Ikää en osaa siis sanoa :)

Mitä kolme esinettä/asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
-Poikaystävä, kamera ja kännykkä

Lempiruoka?
-hmm äitin tekemät lihapullat ja perunamuusi :D

Lempiväri?
-apua en osaa päättää, rakastan värejä!

Mitä mieltä oot jääkiekosta?
-Voittoon asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan. Sykkii patasydän ♫ Seuraan siis ässien pelejä ;)

Ootko ikinä varastanut mitään?
-Hihih nuorempana äitin meikkejä ja kynsilakkoja.. No ei vaan mä lainasin mut ne aina jäi vahingossa :D

Ootko ikinä polttanut?
-Kyllä satunnaisesti, mutta en enään.

Minkä ikäisenä vedit ensimmimmäiset kännit?
-hmm oliskohan ollu seiska luokalla salaa tietysti :D

Minne maahan haluaisit lähteä?
-New Yorkiin shoppailemaan tai jonnekkin lämpimään

Mikä oli sun lempi lastenohjelma kun olit pieni?
-Varmaan joku nalle puh tai my litle pony

Onko sulla veljiä/siskoja? Jos on niin kuinka monta?
- pikkuveli, pikkusiskopuoli ja pikkuvelipuoli

Pidätkö itseäsi kauniina?
-No oon ihan sujut itteni kaa :)

Meikkaatko joka päivä?
-Jep

Omistatko auton?
-Poikaystävän nimissä yhteinen golfi

Tykkäätkö ottaa aurinkoa?
-Tykkään, mutta en rusketu :(

Mitä kautta ja miten pääsit baariin töihin?
-Äiti mainitsi että olisin kiinnostunut ja stadiumin/olkkarin omistaja pyysi mut käymään. Oon saanut koulun kautta alkoholipassin ja myyntitaitoa joten plussaa sain siitä :)

Mikä on sun unelma-ammatti?
-En aijo istua loppu elämääni baaritiskin takana, haaveilen kosmetiikka alasta mutta taitaa jäädä unelmaksi :)
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥