Ulkoasu uudistusta

| on
20:58
Iltaa ihanat lukijani! Olen lukenut arvonnan mukana tulleita risuja ja ruusuja ja monet mainitsivat siitä että ulkoasu ei ole persoonallinen ja olin täysin samaa mieltä! Niimpä päädyin tekemään bannerin jossa omia kuvia joista pidän. Helmi tausta on myös omia kuvailuja eikä mitään netistä kopioituja niinkuin ennen :) Uusi ulkoasu miellyttää ainakin omaa silmää ja se on just mua niinkun pitääkin. Aijon kuitenkin ehkäpä vielä muokkailla fontteja sun muita kun ehdin :)

Mitä pidätte uudesta ulkoasusta? Onko edellistä parempi?

Muistakaa osallistua käynnissä olevaan arvontaan TÄSTÄ. Tähän mennessä arpoja 28, mukavaa että osallistujia löytyy!

Löysin muuten vanhempieni luota tälläiset kivan kahvikuppi setin jonka olen saanut synttärilahjaksi joskus kauan sitten, mutta tykkään näistä tosi paljon kun ovat vähän erikoiset! :3

PS. Nyt on Verieanan Blogissa meneillään toinen ihana arvonta! Sinne pääset klikkaamalla kuvaa




Tällänen pikapostaus tälläkertaa, bye!

Love Jenny
4 kommenttia on "Ulkoasu uudistusta"
  1. Näyttää kivalta. :) Munkin pitäis tehdä mun blogin ulkoasulle jotain, mut en keksi mitään. Hmph!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiiitos :p on ainakin edellistä parempi mut muuttelen tätä kai viel joteski :)

      Poista
  2. Hei Jenny, luin sun blogin läpi, kivoja juttuja ja tosi nättejä kynsiä! :) Ulkoasu on munmielestä tosi kaunis kanssa, hienoa blogia pidät, keep on going :> -Virpi...sukulainen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi ihanaa :--) kiitos! hih, muuten hei sulta oli tullut pari muutakin kommenttia ja ne tulee mulle aina julkastavaks, mutta en missään nimessä poistele niitä täältä :) mut jätän noi loput nyt julkasematta kun kerran oli melkein sama teksti :p

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥