Flormar glitter- nailpolish

| on
17:45
Heissan!

Voi harmi kun se syysloma meni nopeesti, tuntuu ettei mitään hyödyllistä olisi ehtinyt tekemään. Koko viikon oon ollut kynsilakkojen parissa ja yrittänyt tehdä videopostausta..
Nyt olen keksinyt syyn, että miksi kuva ei tarkennu ja ehkä ensi viikolla sitten saan sitä videon tynkää aikaiseksi :D pistin tuohon sivubanneriin eilen kyselyn, että minkälaista videopostausta toivoisitte ja olisi hyvä jos vastailisitte, kun sitä on niin moni toivonut, mutta ei ole kertonut minkälaista videoa saisi olla :) Voitte myös ehdotella niitä itse kommentoimalla, mutta mun on kauheen vaikee puheskella yksinäni kameralle joten mitään "kerro päivästäsi videolla" ym. ei näin heti alkuun kannata ehdottaa :D ehkä myöhemmin sitten..

Olin metsästämässä uutta lohkeilua ehkäisevää lakkaa kun silmäni osuivat ihaniin flormarin glitteri lakkoihin jota ei ollut vielä nostettu hyllylle myyntiin. Innoissani haalein kaikkia erillaisia värejä, sillä en ollut ennen törmännyt näihin glitteri lakkoihin eikä tietääkseni flormarilla ole ollut tälläisiä hiutaleglittereitä ennen ainakaan tokmannissa, vai olenko väärässä? :o
Hillitsin kuitenkin itseni ja päädyin ottamaan neljä lakkaa niistä kaikista ihanista lakoista, sillä mulla on niin paljon glitterilakkoja :D Valitsin GL05 mustakultaisen hilelakan, GL01 hopeita hiutaleita, GL09 sinisiä ja pinkkejä hiutaleita sekä lempparini GL03 jossa pinkkiä hiutaletta ja hilettä :) Nämä oli ihan sika halpoja 1,99€/kpl :o

Tykkäättekö?

No Löysin mä sitten sen lohkeilemista estävän lakankin
Tämän pitäisi tehdä 10 päivässä kestävämmät kynnet, mutta saas nähdä. Oon kyllä kokeillut vaikka mitä tälläisiä lakkoja, mutta harva niistä on oikeasti toiminut :/ Ainoana mieleen painuvana essencen ultra repair lakka joka ajoi oikeasti asiansa :)

Mikä on teistä paras lohkeilua estävä lakka?

Muuta höpinää

Tehtiin Jessen kanssa hamppareita kun teki mieli jtn hyvää. Vähän terveellisempi vaihtoehto kuin hesen hampparit(joista ei kumpikaan kyllä välitetä oikein) :D

Tällästä tänään. Huomenna kahvila Jokiparkki kutsuu työssäoppimaan ;) Jeiij saan opetella veikkauskoneen käytön!:D

Love Jenny
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥