Kuulumisia

| on
16:46
Helou!
Oon tosi pahoillani, että tuli tähän viikon tauko kun on ollut kiireitä, yritän panostaa!
Viime perjantaina valittelin hiuksistani, että oranssi väri on haalistunut, marssein sitten samana päivänä kauppaan ja ostin TAAS ruskean värin(osaksi myös lukijan ehdotuksesta) jotenkin on vaan painunut mun pääkoppaan tää brunette, voi minua :D

Mitäs mieltä olette? Teinkö virheen vai oliko napakymppi? 

Viime päivinä:

Postiin tupsahti tämä Start kit hampaiden valkaisuaine, josta jo viime kirjoituksessa mainitsinkin. Esittelen tuotteen koikeilun jälkeen, että eikun vain testailemaan! Sä voit myös tilata kyseisen tuotteen DeconfiDent verkkosivuilta.

 Tein suklaa sekä vanilija muffinseja poikaystävän ja tottakai myös itseni mieliksi, oli hyviä!

Poikaystävä toi mulle kimpun keltaisia ruusuja ♥ Se lähtee huomenna laivalle työkavereidensa kanssa ja mä jään yksin kotiin, pöh oon niiin kateellinen!

Kylläpäs on ollut kylmät ja sateiset viime päivät, hyi en tykkää! Täytyy toivoa että ensi viikolla ei olisi näin sateisia päiviä, kun joudun palauttamaan auton takaisin porukoille ja pyöräilemään kouluun (mutta olen tietenkin kiitollinen auton lainasta, kiitos äiti♥)

Nyt meikä menee valmistamaan ruokaa meille, see you soon!

Love Jenny

6 kommenttia on "Kuulumisia"
  1. No blondi sulle ei kyl oikein sopis niin ruskee on hyvä

    VastaaPoista
  2. Ihania ruusuja! ..ja ole hyvä, kyl sä sitä taas jossain vaihees saat lainaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli ne :) hetken mietein et mitä lainaks mut sitte tajusinki keneltä tää oli :p

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥