Ensimmäinen videopostaus

| on
11:15
-
14 kommenttia on "Ensimmäinen videopostaus"
  1. Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) tää video on musta ihan hirvee, mutta ehkä mä joskus opin :D

      Poista
  2. Hyvinhän toi video onnistu ja ei mun mielestä sun ilmeissä ollut mitään ihmeellistä!:) Oot tosi kaunis ja vaikutit näin videon välityksellä vieläkin kivemmalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :3! kiva kuulla, sait kyllä hymyni korviin! :)

      Poista
  3. Tosi kiva video :) oon tosi onneton laittamaan hiuksia ku mulla on niin liukkaat hiukset että tupeerauksetkaan ei pysy kauaa, mutta luulen et tällaset kampaukset vois onnistua, täytyypä koittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) kiva jos sait tästä ideoita, eikun vaan kokeilemaan :)!

      Poista
  4. Tosi hienoja kampauksia ja video oli hyvä ei mitään vikaa =)lisää vain

    VastaaPoista
  5. Vähänkö sä osaat tehdä hienoja kampauksia! ♡ Ja mun mielestä sun ilmeet oli söpöjä ^___^

    VastaaPoista
  6. sairaan ihania ja helppoja! jos motivoituis itekkin laittaan tukkaa vähän enemmän ja ei aina samalla tavalla :) pistäkkö tukan aina tollai kouluun ym. vai käytäks ikinä "hätäponnaria"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no juu niin on, no siis yleensä vedän kaikki taakse ja kieputan ponnarin ympärille hiustupsun, näyttää mun mielestä kivalta :3 harvemmin heitän ihan vaan ponnarin päähän, mutta kotona ja kauppa reissulle kylläkin :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥