Minä vuosien varrella

| on
18:10
HAUSKAA LAUANTAITA KAIKILLE!

Kävin tänään kotoa hakemassa vanhan läppärini ja selaillessani vanhoja kuvia tuli aikamoisia järkytyksiä. Ajattelin järkyttää teitäkin ja tehdä postauksen miten olen muuttunut vuosien varrella.. Nyt on lupa nauraa ;D

Tää on mun mielestä ihan järkyttävää! :D Siiis hyi hit* noi hiukset miten laitoin ne 2008. Vedin melkein toisen puolen korvasta hiukset otsalle. Muistaakseni Mirka tuli sanomaan mulle "hei Jenny toi näyttää ihan järkyltä" ja leikkasin itselleni sitten sivuotsiksen, mutta edelleen kuitenkin vedin sitä hassusti otsalle..:D

2009 vuoden alussa mun meikkaaminen oli aivan hirveetä, kamalat klimppiripset ja huulet oli meikattu nudeksi niin ettei ne erottunut ees muusta ihosta.. JA NOI HIUKSET!!? Vuoden loppu puolella aloin värjäämään hiuksia melkein mustiksi, kun muutin Harjavallasta Kokemäelle. Ps. kuvat muoksittu noina aikoina ja mikä toi "moi" on?? :D Olin muutenkin tosi menevä ja harvoin istuin vain kiltisti kotona.

Mun mielestä on jännää miten ennen aina jaksoin poseerata ja nykyään kaikki kuvat melkein näyttää samallaisilta.. 2010 vuonna kuvat oli kaikki erillaisia ja en silloin välittänyt oikeen muiden mielipiteistä mitään :D Tummat hiukset olivat koko vuoden mutta en muuten panostanut niihin mitenkään.

2011 vuoden keskivaiheilla hiusväri alkoi muuttumaan mustan ruskeasta mahonkiseen ruskeaan ja heitin melkein aina hiukset pinneillä toiselle puolelle. Yritin jossain vaiheessa vuotta blondata hiukset ,joka kuitenkin epäonnistui enkä löytänyt yhtään kuvaakaan :D

Vuonna 2012 aloin tuoda vielä enemmän omaa persoonaani esille, otin ensimmäisen tatuointini ja meikkasin alkuvuodesta tooosi paljon. Silmissä oli usein tekoripset ja puin ylleni usein kaikkea blingblingiä ja pitsiä jota rakastan (ja muuta tyttömäistä) :D Aloin 2012 kesällä seurustelemaan Jessen kanssa ja jäin melkein heti asumaankin hänen luokseen.

2013 aloin blogaamaan, menin töihin yökerhoon, muutin Jesselle vakituisesti ja huhtikuussa sain ajokortin (mutta en omista autoa) :D Kauneus ihanteeksti tuli Megan Fox, haluaisin niin näyttää häneltä! :)


Saas nähdä mitä 2014 vuosi tuo tullessaan :>

Mä olen tuo vasemman puoleinen tyttönen ja vieressäni hyvä ystäväni Mirka♥ Oonko muuuttunut jotenkin vuodesta 2004?:D


Mitäs tykkäsitte? :D

Love Jenny
12 kommenttia on "Minä vuosien varrella"
  1. ootsä vähän muuttunu.. :D Mutta kaunis oot

    VastaaPoista
  2. Tälläset postaukset on kivoja. :) Oot muuttunut hurjasti. Harmittaa, että aikoinaan poistin kaikki "nolot" teinikuvat. Nyt niitä ois hauska verrata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juu niin on :D itsellä onneksi säästynyt kun kone on vaihtunut :)

      Poista
  3. Tykkäsin kaikesta muusta paitsi kauneusihanteestas! Megan Foxin vasaralla muokattu naama :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :D no joo mä vähän veikkaan kans että tytsylle on tehty kauneusleikkauksia, mutta jos katsoo hänen vanhojakin kuvia niin on Megan niissäkin kaunis(ennen leikkauksia)! :) itse en kyllä leikkauksiin lähtisi :)

      Poista
  4. Oot muuttunut tosipaljon ja kasvotkin on muuttuneet kapeammaksi. :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu oikeen pullaposki pienenä :D Kyllä vielä nytkin on hiukan ja toivon se joskus pyöreys lähteee edes hieman poskilta, koska poskipäät tuovat mun mielestä naisellisuutta kasvoihin :)

      Poista
  5. Voi eiii, noi vanhat kuvat on niin ihania, tulee muistoja mieleen hihi!! :D Oot toki kaunis nyttenkin :>

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥