J♥J

| on
14:36
Noh mä nyt päätin tehdä tän toivepostauksen, jossa kerron miten mä ja Jesse tavattiin ja miten se eteni suhteeksi..

Tavattiin siis ensimmäisen kerran tulkkilan yössä(jokavuotiset markkinat), kun menin Lauran kanssa moikkaamaan hänen tuttuaan Jessen asunnolle.(tällöin mulla ei ollut siis koko ihmisestä tietoakaan)
No seuraavana päivänä luulin jättäneeni lomppakkoni Jessen asunnolle ja selvittelin jostain hänen numeronsa (lopulta lompakkoni löytyikin kotoani) eikä jessestäkään kuulunut mitään lähipäivinä..

Parin viikon päästä Jesse sitten juovuksissa linkitti mulle Brädin Lämpöö biisin facebookissa ja alkoikin hän sen jälkeen tekstailemaan mulle ja ehkä Jessen itsevarmuus olikin se mihin aluksi jäin koukkuun :D

Jesse kertoi tuntevansa yksityisen tatuoijan ja minä kun olin jo kauan haaveillut tatuoinnista, niin menimme sitten ottamaan yhdessä tatuointeja..Tämän päivän jälkeen mua ei sitten enään näkynytkään kotona vaan yövyin Jessellä joka ikinen yö :D Voitte kuvitella nyt että kuinka vaikeaa mun on olla edes yksi yö erossa tosta hölmöläisestä♥

Nyt asumme siis yhdessä kerrostalo asunnossa, haaveena omakotitalo ja koira!
Tässä on puoli toista vuotta seurusteltu, enkä varmasti vaihtais sekunttiakaan!♥ Toki mutkia on ollut matkassa, mutta kaikista ollaan selvitty ja toivon mukaan tullaan myös jatkossa selviämään :)


No mitä piditte tälläisestä postauksesta?
Jesse ei tykkää kuvailuista siksi ei enempää kuvia meistä :D Kysykää jos joku jäi epäselväksi :)

Love Jenny
8 kommenttia on "J♥J"
  1. Vastaukset
    1. aww kiitti! ♥ Jesse oli alkuun tätä vastaan, mutta sain sen suostumaan jos en laita paljon kuvia :D

      Poista
  2. Omakotitalo ja koira... Mistä päin taloa katselette? Entä koira, siis mikä rotu ja koska tulossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokemäkeä ja harjavaltaa ollaan mietitty :) Corgiin ollaan päädytty vahvasti, ja koira sitten kun päästään muuttamaan.. ei saatu lupaa ottaa tänne muuten varmaan olisi jo haukku :)♥

      Poista
    2. Oi, corgit on kyllä ihania :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥