The first gel nails

| on
14:19
Heipparallaa rakkaat lukijani!

Onpas ihanaa kun tänään alkoi loma, täytyy kyllä sanoa että sitä on odoteltu! Loma varmaan meneekin kynsien parissa, läheisten kanssa ja ehkäpä jotain juhlimistakin taitaa mahtua ohjelmaan. Uusivuosi on vielä ihan auki, mutta enköhän mä jotain keksi :)

Mitenkäs te aijotte viettää lomanne?

Tein edellispäivänä ensimmäiset geelikynteni ja täytyy kyllä sanoa, että ei kauheasti ole kehuttavaa. Sillä tein kaksi tuntia kynsiä ja kaksi kynsistä lohkesi pystytasossa seuraavana päivänä kun siivottiin koulussa. Tein kynnet kestomuottejen kanssa ja ensinäkin muotit olivat väärän mallisia ja niitä joutui kokoajan asettelemaan uudelleen, koska valuivat poisVeikkaan että suurin syy oli halppis geeleissä, mutta tilaan uudet ensi kuussa :)


Kynsistä tuli siis tämän näköiset.. jotku olivat vähän epämuodostuneita ja jotku liian paksuja. Geelit ilmaantuivat reunoista vaikka jätin 1mm kynsinauhojen ja geelin väliin. Viilasinkohan kynnet huonosti? Noh mutta annettakoon tämä minulle anteeksi, kun olivat kuitenkin ensimmäiset.

Poistin sitten loputkin kynnet ja tein heti samana päivänä uudet kynnet tipeillä. Oli kyllä nopeampaa ja kynsistä tuli paremman muotoiset. Silti harmistutti huono tippiliima joka tuli setin mukana ja se että läpinäkyviä tippejä oli 13 erikokoista tippiä jolle millekkään ei ollut paria ja paketissa luki että sen pitäisi sisältää 20tippiä. Jouduin tekemään siis valkoisilla tipeillä joita pakkaus sisälsi 100kpl. Pakko kyllä myöntää että perun kehuni Beauties factory:stä :/


Tein glitterin pitkälle koska halusin valkoisen tipin piiloon. Aika tyttömäiset ja pirteät tulin mun mielestä :) Tuntuvat ainakin hieman kestävämmiltä, mutta katsotaan kuinka pitkään kestävät. 

Kummat on kivemmat?

Kiinnostaisiko teitä postaus minun jouluni kuvilla? Vai onko riitteleekö jo joulu hömpötys? :)

Love Jenny

4 kommenttia on "The first gel nails"
  1. Mun geeleilyni lähti alkuun Mereneidin ohjeilla, ja voin kyllä suositella niitä! Rakennegeeli on sen verran jämäkkää, että sitä oli helppo työstää vaikkei oikein mistään mitään tiennytkään :) Mukana tuli myös hyvät ohjeet, ja mereneidiltä löytyy youtubestakin hyviä ohjevideoita aloittelijoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! :) oon jotain kuullut niistä geeleistä joskus, osaatko sanoa että toimiiko hyvin sillon kun tekee geelit muottejen kanssa? :)

      Poista
    2. Vähemmän muottien kanssa oon kokeillu, mutta ne joita oon kokeillu, on kyllä toiminu niinkuin pitääkin :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥