Vuoden ensimmäiset ostokset

| on
21:23
Kävin tänään haalimassa vielä viimeisiä ale tuotteita lähikaupoistani. Ajattelin osittain tehdä postauksen siksi että tulin kertomaan panostavani kuvien valoisuuteen enemmän jatkossa. Tosin näin talvella kun aurinko ei paista eikä edes lunta ole maassa, kuvien otto vaikeutuu. Yritän kuitenkin parhaani!

 Päätin kerrankin poiketa tavoistani ja ostaa kaksi t-paitaa, yleensä käytän lähinnä toppeja enkä edes vilkaise t-paitoja. Lilan pitsi paidan hinta oli vain 6.90€ koska siinä oli 50% alennus. Valkoinen paita puolestaan maksoi kappahl 19€

 Olin jo pitkään halunnut kamerajalustan jotta kuvien otto helpottuu eikä kuvat tärähdä. Ostin tämän expertistä 40€. Maksimikorkeus tässä on 145cm ja minimi 54cm joten on kätevä sitten maassa tai jollain tasolla.
Mulla ei oo hirveesti kultaisia koruja joten päädyin ostamaan tälläiset ihanat kultaiset rannekorut joiden hinta oli alennuksessa vain euron tai parin kippeillä H&M:ssä.

 Nämä timantti korvikset maksoivat 2,95€, myöskin hennasta&maukasta.

Näin talvella on hyvä muistaa myöskin ihon kosteutus. Dovea hoitamaan kuivaa ihoa ja kosteuttavaa Rexonaa urheilun jälkeen. Olen lukenut netistä että iho kannattaa sheivaamisen jälkeen pestä pesusienellä jotta ei tule sisäänpäin kasvaneita karvoja. Sisäänpäin kasvaneet karvat aiheuttavat iholla punaisia pisteitä.

Olen ollut kovin tyytyväinen Erisanin halpoihin ihon hoito tuotteisiin, joten miksi ostaa kalliimpaa :) Tuo Erisanin puhdistusgeeli tuntuu ihanan raikkaalta ja eikä kuivata ihoa. VINKKI: Monet Erisanin tuotteet ovat hajusteettomia ja sopivat herkälle iholle.

Sain Jesseltä vielä myöhäisenä joululahjana tälläisen J&J kaulakorun♥

Joku tarkka ehkä huomasi, että olen vaihtanut blogin osoitteen vesileiman koko nimeeni. Kuvien pyöreät reunat ovat muokattu näihin kuviin, enkä aijo joka kuvaan tehdä samoin jos joku säikähti :)


Ps.Tein tilauksen kosmetik4less:iin joten tammikuussa/helmikuussa luvassa lukijoilleni arvonta♥

Love Jenny

16 kommenttia on "Vuoden ensimmäiset ostokset"
  1. Aivan ihana tuo lila paita! :) Olet kaunis ! ♥

    http://mirtzuuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tykkään kans kovasti siitä! Voi kiitos paljon! ♥

    Kurkkaan myös sunki blogis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös haaste sulle mun blogissa! :)

      http://mirtzuuu.blogspot.fi/2014/01/haaste_3.html

      Poista
    2. kiitti haasteesta mut oon tehnyt ton ennenki, niin jätän väliin :)

      Poista
  3. Ihanat noi kultaset korut : ) kiva blogi sulla!

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :> katoin sun kans ja liityin lukijaks ku oli nii kivan olonen! :)

      Poista
  4. uiui! ootpa kaunis :)

    http://riikanelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hienoja ostoksia ja tosi kauniita kuvia susta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tykkään kans ostoksista :) Voi kiitos!

      Poista
  6. OMG onks noi sun omat ripset??!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, olispa.. näissä kuvissa mulla on natural 01 ripset :)

      Poista
    2. huh onneks! ei tuu liian suurta alemmuuskompleksia :D

      Poista
    3. Haha :D Oon kade aina pitkä ripsisille ihmisille kun itellä ei oo kovin pitkät :/

      Poista
  7. Oooo, mun sisänen harakka pääsi taas valloilleen :D toi kaulakoru sun kaulassa on upea!

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥