First glittersandwich nails

| on
17:44
Heissan lukijani!♥

Tein tänään mun ensimmäiset glittersandwich kynnet. Se on kiva lakkaustapa jolla voi helposti piristää normaalia lakkausta.

Glittersandwich lakkauksessa ideana on jättää kahden "normaalin" kynsilakan väliin glitter lakkaa. Alemman kynsilakan on hyvä olla peittävämpää ja päälimmäisen lakan läpikuultavaa jolloin glitteri erottuu paremmin lakkojen välistä.

Mitäs pidätte kynsistä? :)

Mulle kävi vähän hassusti pikkurillin kynnen kanssa kun alimmainen lakka olikin vielä märkää ja päälimmäistä lakkaa laittaessani se alkoi paakkuuntumaan kasaan kynnen päähän. Eli siis suosittelen että olette kärsivällisempiä lakan kuivumisen kanssa, kuin minä.. Noh annettakoon tämä anteeksi minulle kun en ole ennen tehnyt glittersandwich:jä :D Muistutan jälleen kerran että en viihdy kynsissä joista jokainen on samallainen, siksi yksi hopea kynsi.. se nyt on vaan mua :)

Käytättekö kyseistä lakkaus tapaa?

Kauhee kun mulla on taas kynsinauhat kuivuneet kun töiden/koulun ohella ei ole ehtinyt hoitamaan niitä, pahoittelen! :/ Toivottavasti kukaan ei järky :D



Lakat joita käytin: pohjalla wet n wild, välissä kahta erillaista flormar glitter lakkaa sekä päällä flormar light summer lakkaa.

Unohdin kuvata nimettömän kynnen kynsilakat mutta siinä käytin pohjalla wet n wild hopeaa lakkaa, keskellä golden rose jelly jewels lakkaa ja päällä flormar miracle color lakkaa :)


Osallistuin muuten lakkauskilpailuun Miracle's nails- blogissa, päivittelen myöhemmin kynsigalleriaan kuvia kyseisistä kynsistä :)

Love Jenny


4 kommenttia on "First glittersandwich nails"
  1. Kiva postaus ja ihania kuvia :)! Oot myös tosi nätti naikkonen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos kauhiasti :) tulipas hyvä mieli tollasesta kommentista ♥

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥