Kesä tule jo

| on
19:11
Tänään on ollu ihan kamalan loskanen keli ja mulle tuli ihan kamala ikävä kesää. Ostin tänää pitsihameen lähinnä kesää varten, mutta en kuitenkaan malttanut jättää sitä lojumaan kaapin pohjalle kesää varten vaan heitin kesäiset vaatteet ylleni ja tartuin kameraan. Toivottavasti ketään ei järkytä tää mun kesän kaipuu liikaa :D
Mä niin rakastuin tohon pitsihameeseen. Helmet, farkkutakki, pitsi ja korot sopii mun mielestä ihan älyttömän hyvin yhteen! Älkää pelästykö en mä tän asun kanssa ulos mene talvella, kuvatkin oli pakko ottaa sisällä etten saa pahoja katseita :D

Hennon vaaleanpunainen röyhelö toppi on mun mielestä aika kesäinen. Toki bleiserin ja hameen/farkkujen kanssa siitä saa kivan bileasun talvellakin :)

Hieman hillitympää mutta silti tyttömäistä.

Yleensä mulle tuottaa ihan hirveesti vaikeuksia päättää mitä puen päälle, mutta musta ihonmyötäinen perus mekko, punainen bleiseri ja punainen kirjekuorilaukku on mun mielestä nappivalinta ensi perjantaiksi kun on ystävänpäivä.

Onko muita jotka kaipaavat kovasti kesää ja hameita?

Mikä asuista on lempparisi?

Love Jenny
10 kommenttia on "Kesä tule jo"
  1. oi ihania kuvia!

    http://matildasofiaa.blogspot.fi/

    15 / LIFESTYLE / KESKI-SUOMI

    VastaaPoista
  2. Kyllä! Kaipaan kesää kovasti! Ensimmänen tai viimeinen asukokoelma oli suosikkini! <3 Kaunsi oot! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! (: mistä toi pitsihame on? Oon koittanut etsiä vastaavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, se on fishbone merkkinen mutta ostin ystävältä, niin en tiedä mistä se on :) Toivottavasti löydät :3

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥