Kuulumisia viikonlopulta

| on
10:12
Huomenta kaikki♥

Olen viime päivinä nauttinut oikeen kunnolla lomasta ja en ole istuskellut siksi koneella. Päätin kuitenkin tulla kertomaan teille viime päivistäni :) Olen ollut ihan totaalisen sekaisin päivistä ja aika on rientänyt kuin siivillä.

Perjantaina Jessen kanssa seurattiin olypialaisia ja haimme kaupasta herkkuja sitä varten. Mcennedy jäätelö niiin hyvää mutta hinnan vuoksi sitä ei viitsi usein ostella. Aamukahvejen kanssa on kivaa lukea cosmopolitania ja se on ehdottomasti lemppari lehteni♥ Olen ennen ostanut aina noita irtonumeroita mutta nyt lehden välistä löytyi niin hyvä tarjous joten oli pakko tilata 6kk :) (6 lehteä -50% ja tilaajalahjana ihana kello josta olen haaveillut jo pitkään!)


Tein suomelle kannatus kynnet! Kyllähän sieltä muutama mitalli tulikin ja varsinaisen ylpeä olen siitä että Suomi voitti USA 5-0 HYVÄ LEIJONAT!

Lauantaina vietimme tyttöjen ehtoota minun luonani äitini kanssa, oli kiva jutella pitkästä aikaa kunnolla ♥ Myöhemmin suuntasimme paikalliseen(työssäoppimi paikalleni) katsomaan Heikki Silvennoista, mutta paikka oli niin täynnä että sitä en juurikaan nähnyt :D
Kannattaa muuten seurailla Stadiumin keikkakalenteria koska paikalla taas mahtavia esiintyjiä! Luultavasti olen töissä :)


15.3 Mr.maso & Miss Emma (erotic show) sekä iltaa vauhditta Dj.. liput iltaan maksavat 5€

22.3 Esiintyy Tuomas Kauhanen, liput sinne on 10€ Illassa mukana myös dj
Uusi lemppari biisini(suomalainen) onkin Tuomaksen, nimittäin bummilla tallinnaan toivottavasti se kuullaan keikalla :3 

Kannattaa mukana ;)
PS. JOS OLET PAIKKA-/LÄHIKUNTALAINEN TULE IHMEESSÄ KERTOMAAN MIKÄ ESINTYJÄ OLISI MIELEESI JOLLOIN VOIN VÄLITTÄÄ VIESTIÄ ETEENPÄIN :)

Eilen pidettiin Jessen kanssa leffa/sarja maratooni ja aloitettiin seuraamaan uutta sarjaa Blaclist joka vaikutti mielenkiintoiselta. Nyt loppu lomailut ja klo16 suuntaan taas työssäoppimaan olkkarille, joten menen tästä nyt tekemään broilerpastaa ja käymään suihkussa, heido!♥

Love Jenny
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥