My last week

| on
11:17
Heissulivei lukijani!

Tulin kirjoittelemaan viime viikon kuulumisia, koska olen sairastellut enkä ole ehtinyt kirjoittamaan tiistain jälkeen.
Mulla oli ihan järkyttävä pistävä vatsakipu koko viikon, enkä tiedä miksi. Olin sitten harjavallassa keskiviikkona päivystyksessä ja sieltä sain vaan lähetteen Poriin torstaiksi. Torstaina Porissa tehtiin kaiken näköisiä tutkimuksia, mutta mistään ei selvinnyt mikä minua vaivasi.
No onneksi perjantaiksi kipu hellitti, pääsin kouluun ja olimme Jessen kanssa illalla elokuvissa katsomassa Mies joka antoi -leffan. Illan päätteeksi menimme subway:hin syömään :)


Lauantaina olin töissä Stadiumilla ja kuulin että se saattaa olla viimeinen kerta.. Harmittaa kyllä, koska tykkään niin paljon olla yökerhossa töissä.

(huom! kuva google maps)
Minulle kyllä soitettiin eräästä paikasta ja kysyttiin haluanko töitä, mutta näin opiskeluiden ohella se olisi aika hankalaa. Pian kuitenkin täytyy hakea "kunnon" hommiin, koska opintoja ei ole enään kauaa jäljellä ja valmistun tarjoilijaksi.
Tänään klo 16 aloitan kahden kuukauden työharjottelu jakson Oluthuone'60. Tulkaa toki moikkaamaan jos kuljette kokemäellä päin :)

Ps. jos joku on ihmetellyt että miksi kynsiä ei ole ollut pitkään aikaan niin se johtuu hauraista kynsistäni, jotka menivät huonoon kuntoon, koska jouduin repimään geelit pois kesken koulupäivän.(ÄLKÄÄ TEHKÖ NIINKUIN MINÄ TEIN) En siis tiennyt että joudun sinä päivänä koulun ravintolaan hommiin, mutta tuurasin kaveria. 
Koitan hoitaa kynnet kuntoon ja palailen sitten lakkausten pariin.

PSPS. Lukija-arvonta päättyy torstaina, olethan mukana? Vielä ehdit osallistumaan >>TÄÄLLÄ<<

Love Jenny
4 kommenttia on "My last week"
  1. Miks saatto olla viiminen kerta Stadiumil töissä? ;o ei kai se nyt oo menos kiinni :(

    VastaaPoista
  2. Oliks toi leffa hyvä :)?

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥