Mitä minulle kuuluu

| on
11:03
Hyvää kuuluu!

Ostin loppuviikosta megaarvan ja voitin siitä 50€, opiskelijan/keikkatyöläisen pussiin se merkitsee paljon mutta tietty päävoittokin kelpaisi ;)
Lauantaina sain yhteensä 87€ tippiä töissä, olin aika hämmilläni, sillä yleensä saan max 20€. Kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka piristivät mun päivää ja täyttivät mun auto rahastoa. :) (mulla on ollut vuoden kortti mutta ei autoa)
Sunnuntaina olin ihan poikki yövuoron jälkeen ja päätettiin Jessen kanssa käydä hakemassa kevään ensimmäiset jätskit. Oii ihanaa kevät tulee ♥

Perjantaina tehtiin vaihtarit Jonnan kanssa, hän sai minulta hupparin ja minä häneltä itsetehdyt sulkakorvikset.
Kannattaa käydä katsomassa facebookissa Elffiira Elf, hänellä on tosi kivoja erillaisia korviksia myynnissä :)

Sain Eekkulta eilen ihanan yllätyksen kun postilaatikkoon tipahti paketti.. Hän lupasi lähettää mulle system 4 näytteet, jotta saan testata ennen kuin päätän ostanko ne, mutta Eekku olikin pistänyt kaikkea muutakin mukaan :)
 Paketissa oli siis 4kpl näytteitä, punaisia mikrohelmiä, eyeliner tarroja, laastari ja luomiväri/huulipuna sivellin sekä hänen lupaamat system 4 shamppoo ja seerumi :) Eekun blogiin pääset >>TÄSTÄ<< Hänen blogissaan on paljon hyödyllisiä tuotetestailuja ja lakattuja kynsiä

Todellakin tykkäsin, kiitos sulle Eekku tosi paljon! :)

Perjantaina kävi kyllä pieni vahinko.. nimittäin pistin töihin uudet nellystä tilaamani farkut ja kengät jalkaan ja vessoja pesiessäni, työkaveri tuli heittämään kloriittia lattialle eikä huomannut mua... no voitte varmaan kuvitella millaisessa kunnossa uudet vaatteeni olivat eikä ole hetkeen rahaa ostaa uusia :D noh vahinkoja sattuu kaikille 

Mitä sinulle kuuluu? ♥

Love Jenny

4 kommenttia on "Mitä minulle kuuluu"
  1. Eekku on kyllä ihana ja ystävällinen :) Ilahduttaa tosi monia pikku ylläreillään ja muilla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on :) Laitoin Eekkulle sähköpostia eilen et ompa ihanaa kun on tollassia ihmisiä ku se ♥:)

      Poista
  2. Kiva kuulla että ylläri oli mieluinen ja parempi että joku ilahtuu näytteistä,jottei tarvinu hukkaan heittää.Mut tuntien paketit sisältää monesti ylimäärästä.Kiitos ihanista sanoista <3
    Myös jonnalle kiitos kommentista

    Ootkos huomannu mun toisenki blogin jonne päivitän aina itse tehtyjä koruja ja muuta ylimäärästä http://eekunblogikirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin totta sekin :) Kiitos vain itsellesi <3

      En ole huomannut, täytyykin käydä vilkaisemassa!

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥