Turquoise gel nails

| on
22:30
Hyvää perjantaita kaikille!♥

Mun koirakuume yltyy vain entisestään. Voisin niin kuvitella pikku corgi pennun tepastelemaan meidän uuteen kotiin ja koiran hakkiminen oli se suurin syy muuttoomme. Toivotaan että pian löytyisi sopiva pentue josta saisimme ihanan pembroke uros pennun. Yhä mulle saa vinkata pentu ilmoituksista, oon vinkeistä tosi kiitollinen vaikka olisinkin ite jo törmännyt ilmoitukseen :)

Vappu sujui melko rennosti tässä kotona. Otin muutaman siiderin, geelasin kynnet, käytiin saunassa ja haimme kiinalaista ruokaa. Ei innostanut oikein tälläkertaa juhlia ja muutenkin ihan hyvä säästellä rahoja koiraa varten.

Esittelen teille nyt viellä parit oman kynnen geelaukset mun nysä kynsiin :D




Kokeilen jos kynsien kasvatus onnistuisi paremmin kun on ohut geeli kynsillä. En halunnut mitään erikoisia koristeluita jotta en kyllästy ihan heti ja valitsin glittereistä lempivärini eli turkoosin. Kuvailin kynsiä vähän eri valaistuksissa, koska oli vaikea ikuistaa kuville oikea väri.

Mitäs tykkäätte turkooseista kynsistä? :)




10 kommenttia on "Turquoise gel nails"
  1. Todella ihanat! Itselläni ollut melkein saman väriset aikoinaan :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, kiva kuulla että tykkäät! :)

    Kurkkaan sun blogin! :)

    VastaaPoista
  3. Kivat kynnet ja toivottavasti koira löytyy pian.Itse oon kissaihminen ja haluaisin uuden kisun,koska edellisen jonka menetin sairauden vuoksi siitä on jo yli 3v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep toivotaan että löytyy, ahkerasti ainakin yritetään ettii :) Tykkään myös kissoista mutta Jessen allergian vuoksi ei voida ottaa.. Voi harmi, lemmikki on aina kun oma perheenjäsen niin otti varmaan koville :( Toivottavasti säkin saat pian uuden kisun!

      Poista
  4. Mitä!! :D montakohan kertaa tätä on ihmetelty että miten samanlaiset maut meillä on... mä oon vuosia tahtonut corgin ja turkoosi on mun lempiväri :'D ihanatkynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA eikä!! :D Joo mäki oon miettiny et ollaan varmaa kohtalontovereita! :D kiitos♥

      Poista
  5. Ihanat kynnet ~ Itekin kärsin lyhkäsistä kynsistä D:

    Ja meillä on kotona kaksi corgia :D Toinen on nyt vuoden ja toinen 3 kuukautta ~ Cardeja molemmat ^^ Onnea koiran etsintään ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, kiva kuulla etten oo ainoo :D

      oii ihanaa vielä toinen niin pikkuinen :3 Jep toivotaan että löytyy kiitos! ^^

      Poista
  6. Onpa tosi nätit kynnet<3 Itsekkin tykkään tehdä aika yksinkertaiset geelit. Toivottavasti löydätte sopivan pennun pian!:)
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kovasti, ihanaa kuulla että tykkäät! ♥ Ajattelin seuraavaksi kokeilla vähän pitempiä geelejä normaalista poiketen, katsotaan miten käy :D Joo toivotaan että löytyy pian :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥