1 Summer outfit - JennyJanette

Summer outfit

Innostuin eilen illalla kuvailemaan päivän asukokonaisuutta auringon laskiessa. Tuntuu etten taas tänä kesänä rusketu ollenkaan vaikka olen aurinkoa monta päivää jo ottanut (Älkää siis pelästykö kuvissa esiintyvää kalkkilaivan kapteenia) :D





Täältä olen ostanut:
Paita-Zalando(billabong)
Shortsit-Seppälä
Laukku-h&m
Kengät-h&m
Rannekorut-seppälä

Shortsit tuunasin itse rikotun näköiseksi paripäivää sitten, muut vaatteista on ostettu jonkun aikaa sitten joten niitä tuskin enään myydään. Tämä on ihan kivan viileä ja rento asukokonaisuus kuumina kesä päivinä, koska paita on niin avoin takaa. :)

Mitäs tykkäätte eilisestä asukokonaisuudesta? :3



4 kommenttia

  1. Kivoja kuvia ja rento asu.Mua harmittaa kun vaalenin niin paljon 8 luokan jälkeen =(
    Olin nimittäin paljon paljon tummempi.Mua luultiin aina ulkomaalaiseksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos eekku! :) voi harmi, olis kyllä kivaa kun ruskettuis paremmin! Itse oon oikeesti jotain kauasta sukua turkkilaiselle, mut mussa se ei kyllä näy yhtään :D

      Poista
  2. Hyvältä näyttää asu ^_^ Et oo ainoa kalkkilaivan kapteeni, jouduin turvautumaan purkkirusketukseen (ja nyt oon täpläraitainen) etten näytä ihan sairaalta kesävaatetuksessa :D

    VastaaPoista
  3. voi kiitos :3 haha no hyvä kuul etten oo ainoo! :D haluisin kans kokeil mut en uskal ku pelkään kans etten saa tasasest :s

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥