1 Hair makeover - JennyJanette

Hair makeover

Heippa ihanat! Mun on ihan pakko tulla heti hehkuttamaan teille, nimittäin tiedättekö sen fiiliksen kun kampaaja käynti onnistuu. Mulle on tullut tosi monta epäonnistumista vastaan, mutta kun on osaava ammattilainen takana niin saa kyllä hiukset hulmuten ja selkä suorana lähteä kotiin, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan! Kävin tosiaan Parturi Kampaamo Fiinissä Avelin käsittelyssä. Avelin töitä pääsette seuraamaan facebookista Hair & Nails By Aveli ja instassa @hairandnailsbyaveli, sivut ovat juuri perustetut mutta varmasti sinne alkaa lähiaikoina ropisemaan hänen tuotoksiaan :)


Sitten niihin itse hiuksiin! Mun on aivan pakko rehellisesti myöntää että en ollu oikeasti tajunnut ennen näitä kuvia että kuinka järkyttävät ne ennen olivat :D Ennen kuvassa näkyy tosiaan epäonnistuneen värjäyksen ja korjaus värjäyksen tuotos (eri liikkeessä), jonka jälkeen kyllästyin varailemaan korjaus aikoja. Edellisessä paikassa sain myös kuraa niskaan ja syyttivät etten mä ole muka kertonut tarpeeksi tarkasti mitä tahdon mutta nyt kun tuota ennen kuvaa katsoo niin kuka tuota nyt haluaisi?!

Anyway Aveli otti homman haltuun eikä siinä paljon sanoja tarvittu kun hän tiesi heti mitä haluan. Tuollaisia partureita on nykyään niin harvassa. Eipähän tarvitse arvuutella missä sitä käy jatkossa <3 Raidoitettiin ensin ikävät läikät pois ja sävytettiin lopuksi pesupaikalla. Se rentouttava päähieronta on aina pesupaikan paras osuus! Kuivailun jälkeen päästiin kiinnittelemään klipsejä ja kruunattiin tukka kiharoilla. Musta oli myös tosi kiva että värin vaikutuksen aikana sai kahvia ja keksejä mä en ole ikinä saanut keksejä parturissa kyllä voi ihminen pienestä tulla onnelliseksi :'D

Kyllä nyt kelpaa uuden tukan kanssa vietellä vappua, joko te ootte vappu fiiliksessä? Ja hei meikä täyttää huomenna 22 apua alkaa silmä rypytkin jo näkymään hehe!

Mitäs tykkäätte lopputuloksesta? <3 Kerro myös missä sinä olet saanut onnistuneimman kampaamo käyntisi!

Xoxo JennyJanette




10 kommenttia

  1. Siis aivan ihan tuo lopputulos! Sun hiukset näyttää tosi hyvältä. Oma tukka näyttää aika samalta kun sulla ennen. Pitäisi varmaan itsekin käydä aika varaamassa. Kahdesti oon ite käyny kampaajalla ja molempina kertoina menny päin metsää homma. Äiti kun yleensä mun hiuspehkoa hoidellu kun hänellä on kampaajan koulutus, mut ei niitä samoja tuloksia kotona saa kuin kampaajalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi kiitos <3 siis mulla usein sama! Saa maksaa ittes kipeeks pilalle menneist hiuksista mut kerranki oli osaava kampaaja! :)

      Poista
  2. Kyllä on hyvä kun löytää sen vakkarikamaajan, mulla ollut jo monta vuotta enkä mihinkään vahtaisi!:D Vaikka koko kampaamossa käynti on ihana kokemus, sellainen arjen pieni luksus niin värin vaikuttaessa kahvi + keksi ja se pesupaikan päähieronta, niin huippua ♥
    Todellakin oon vappufiiliksissä! Mua harmittaa kun ite en saanut tukkaa kuntoon ennen vappua, kun ulkomailla aurinko vaalensi hirveen näköiseksi tän mun reuhkan:D Pitäisi varailla jo se kampaaja varmaan:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis se on kyllä niin huippua ❤ voi eii tiiän tunteen :D toivottavasti pääset pian kampaajalle!:)

      Poista
  3. Herran jestas mikä muutos! Oikeesti wow. On niin hauska, kun oikeasti ei tajua sitä eroa ennen kuin näkee ne "ennen" ja "jälkeen" -kuvat. Ei vitsit. Tekis mieli itsekin nyt istua kampaajan penkkiin. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyllä ihan huima muutos, oon tosi tyytyväinen ❤ se on kyllä aina niin ihanaa varsinkin kun värjäys onnistuu! :)

      Poista
  4. Niin ihanat hiukset sulla <3 Nuo kiharat sopii aivan täydellisesti! :)

    VastaaPoista
  5. Vitsit mikä lopputulos ja nuo pidennykset niin upeesti sopivat joukkoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla että ne sulautuu hyvin!Tykkään kyllä kun on niin luonnollisen väriset eikä mitään platinan blondia hih :D kiitos <3

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥