1 Ikäviä kuulumisia - JennyJanette

Ikäviä kuulumisia

Moikka!

Yleensä pidän mun blogin positiivisena, mutta mun on pakko tulla kertomaan teille!
Ei ehkä kuulosta niin pahalta, miltä se musta tuntuu, mutta mun viisaudenhampaat tulehtu kun olin kipee. Lauantai yönä jouduin lähtemään päivystykseen kun kouristelin vaan kivusta. Päivystyksestä sain kaksi panacodin poretablettia ja mut lähetettiin kotiin. Sunnuntaina oli pakko soittaa päivystävään hammaslääkäriin heti sen auettua ja sainkin ajan 11.20. Sain reseptin V-peniä, Flagylia ja 600mg buranaa. Nyt kun oon ottanut kaikkia kolmea kolme päivässä, mun olo on aivan hirveä. Lisäksi mua neuvottiin ottamaan maitohappobakteereja koska Flafyl kuulemma koettelee maksaa ja munuaisia

Kolmen unettoman yön jälkeen tilanne tuntuu itsestä tosi pahalta.
Töissä istuin poski turvonneena kassalla itku kurkussa ja onneksi ihanat työkaverit tajusivat että mun oli päästävä tekemään muita hommia kuin vain istua kassalla. Töiden jälkeen kävin hakemassa 1g Para-Tabseja joita myydään vain 15kpl pakkauksissa ja isommat pakkaukset vaativat reseptin. Mua neuvottiin ottamaan yksi burana ja yksi paratabs kerralla ja niinhän mä teinkin, tässä mä nyt kirjoittelen puoli neljä yöllä kännykällä ämpäri kainalossa ja kaon tyhjää, koska en oo syönyt muuta kun jukurttia ja pilttiä...maha on tosi kipeä.
Mulla on huomenna aika röntkeniin josta saan ajan viisaudenhampaiden poistoon nukutuksella. Toivottavasti saan ajan pian, koska en kestä tätä kipua! Lääket tuntuvat vain tuhoavan mun kehoa entistä enemmän.

Onneksi mulla kuitenkin on ihana poikaystävä ja työkaverit jotka tsemppaa mua :)

Pointti kuitenkin on että postauksia tulee seuraavan kerran kun mun tila helpottaa, en tiedä onko se huomenna, viikkon vai kahden päästä. Pitäkään tekin kuitenkin pekkuja mulle, tuun pian takasin <3 :)

Jos joltain on leikautettu viisaudenhampaat nukutuksen kanssa julkisella, kuulisin mielelläni mitä se maksaa. 

Onko sinulla ollut vastaavaa tilannetta?



4 kommenttia

  1. Voi ei tosi kurjaa.Pikaista paranemista

    VastaaPoista
  2. Koitahan jaksella kurjan olon kanssa ja tsemppii parantumiseen!<3 Me kyllä pysytään täällä!

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥