1 I miss summer - JennyJanette

I miss summer

Voisko joku tuuua kesän takas, voisko :'( Tämä kesä kyllä kuuluu ehdottomasti parhaimistoon, ei mulla muuta ^^

Ps, Pahoittelut että en oo kirjoitellut nyt viikkoon, mulla on töissä tosi paljon ollu iltavuoroa ja koko aamu sitten menee valmistautuessa töihin (käyn suihkussa, kaupassa, syön, meikkaan jne) niin eihänsiinä jää enään paljoa aikaa muuhun.. Mulla on tiistaina kuitenkin vapaa ja ajattelin tulla esittelemään teille tämän kuun ostoksia, joten älkää vielä kyllästykö :) Maanantaina mulla kylläkin on aamuvuoro ja haen uudet räpsyt niin katsotaan jos ehdin tänne nappaamaan kuvat niistä. Ja on mulla muutakin "kerrottavaa", mutta jätetään ne sitten kaikki samaan kertaan. Muistakaa että instassa saatte tietää näistä jutuista aikaisemmin kuin muut sillä päivittelen sinne hiukan useammanin eli tsekatkaa jenny_janette.

See you soon!

Ei kommentteja

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥