1 LUUKKU 2 : RIPSIEN PIDENNYKSET PARTURI-KAMPAAMO ROOSA - JennyJanette

LUUKKU 2 : RIPSIEN PIDENNYKSET PARTURI-KAMPAAMO ROOSA

Toisesta luukusta paljastuu otsikon mukaisesti ripsienpidennykset. Mulla on ollut nyt pari vuotta on/off suhde ripsienpidennysten kanssa ja joka kerta kuukauden tauon jälkeen tulen siihen tulokseen etten vain pärjää ilman. Ne helpottavat ja nopeuttavat niin paljon arkea. Ennen aamuvuoroa ei ole pakko meikata, sillä ripset vievät katseen pois tummista silmänalusista, eikä illanvietossa tarvitse pelätä että tekoripset olisivat lentäneet tiehensä (näin voi käydä ainakin mulle) 😁 Muutenkin on tosi kiva näin pikkujoulujen ja juhlakauden aikaan että on ripset kuosissa.
Ripset olin ottamassa Ulvilan nahkatehtaalla sijaitsevassa Parturi-Kampaamo Roosassa ja tekijänä toimi Pinja. Tehtiin nämä mun ripset D kaarevuudella 13mm, 11mm ja 9mm pituuksilla sekä 0,07mm paksuudella. Tykkäsin tosi paljon siitä että Pinja jutteli ripsien teon aikana, sillä aikaisemmin mulla on ollut ongelmana että oon oikeasti meinannut nukahtaa kesken ripsien laiton jos laittaja on ollut ihan hiljainen ja se hiljaisuus on ehkä jopa hiukan kiusallista, eli pisteet siitä mukavalle Pinjalle! Ripset oli kyllä tosi siististi laitettu niimpä mä siis löysin uuden ripsienlaittajan jeij ❤







Haluttiin myös antaa teille jotain kivaa eli nyt varsinkin satakuntalaiset kuulolla. Saatte varauksen yhteydessä mut tai blogin mainitsemalla Parturi Kampaamo Roosasta joulukuun aikana tehdyt varaukset tarjoushintaan:
Volyymit: uudet 75,- (norm. 110,-) huolto 45,- (norm. 60,-)
Klassiset: uudet 60,- (norm. 90,-) huolto 40,- (norm. 50,-)


Ajanvaraukset voi suorittaa Pinjan numeroon: 0445211348. Lisää upeita ripsiä pääset ihastelemaan heidän facebook sivuillaan Parturi-Kampaamo Roosa
ja instassa @hairbypinja

Joko sulla on ripset juhlakuosissa? 😊

XOXO JennyJanette

Ei kommentteja

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥