1 LUUKKU 4: DEAR SANTA - JennyJanette

LUUKKU 4: DEAR SANTA

Tänään luukusta paljastuu omat joululahja toiveeni, mutta pakko kyllä myöntää että tämän postauksen luominen tuotti mulle suuria vaikeuksia, koska en osaa toivoa mitään. Oon aina ihan super kiitollinen mitä saan ja villasukat sekä muut itse tehdyt lahjat on ihan parhaita ❤ Mä oon kuitenkin luvannut tän postauksen läheisilleni avuksi joten pakko tälläinen oli nyt väsätä.

Unelmakartta kirja - Tuon kirja sisältää tehtäviä joiden on tarkoitus kannustaa kohti omia unelmia ja poistaa esteitä niiden tieltä. Itse tykkään tuosta ideasta ihan super paljon ja ehkä jopa hiukan tarvitsisin patistusta nykyisen unelmani kanssa joka on oikeastaan tosi epätodennäkoinen :D

Nyx Lip vault II - Oon kuolannut tätä settiä Cocopandalta jo pidempään sillä tuossa on joka tilaisuuteen sopivat sävyt ja nuo kestäisi tosi pitkään.

Matkalaukku - Mulle kävi Kyproksella sellainen hauska juttu että matkalaukku hajosi sinne päästyämme ja olihan siihen tilalle pakko ostaa joku, noh tuo ei ole ihan mun ainaiseen käyttöön sopiva sillä nään sen sielun silmilläni kuinka tavarani pyörivät levällään miamin lentokentän hihnoilla toukokuussa.

Pyjamasetti - Näin talvella on ihana pukeutua illalla koko pitkään pyjamaan sillä itse olen ainakin sellainen vilukissa etten tarkene pyjamasortseissa tai pelkässä yöpaidassa.

2018 Kalenteri - Olen luonteeltani tosi täsmällinen, mutta unohtelevaista sorttia ja saan ihan hirveät omatunnon tuskat, jos joskus unohdan jotain. Mulle on myös pari kertaa käynyt niin että olen kyllä merkannut kaiken kännykän kalenteriin, mutta sitten ne ovat kadonneet tuhkatuuleen kun olen ostanut uuden kännykän, alustanut vanha laitteen luovutus kuntoon ja unohtanut sykronoida tiedot uuteen.

Anastasia Beverly Hills Glow kit - Meikkaaminen on vain niin hauskaa, tämä on taas yksi tuote jota en raaski itse ostaa. Toinen highligter joka olisi paljonpaljon halvempi I heart makeup goddess of faith tuntuu olevan niin kiven alla joka myöskin on ihan super kiva.

Tuplapeiton pussilakanasetti - Musta tuntuu että kaikki kauniit tuplapeiton pussilakanasetit on aina ihan kiven alla.

Muumi talvimuki - Mä en ole mikään muumimukien keräilijä, mutta tuossa mukissa on niin kauniit värit että joisin tuosta kyllä mieluusti aamukahvini.

Cluse kello - Nuo kellot on niin kauniin yksinkertaisia joten olisi kiva myös omistaa kello joka sopii joka asun kanssa.

Suoristusrauta - Oon ostanut nykyisen suoristusrautani vielä asuessani Kokemäellä, muutosta on tosiaan 4vuotta aikaa. En halua edes lähteä arvailemaan kuinka vanha suoristusrautani on.

Tässä oli nyt kymmenen hiukan syvemmältä mielestä kaivettua joululahja toivetta, koska mulla ei ole mitään suuria tarpeita. Mutta kuten sanottua arvostan ihan kaikkea mitä saan, enkä tahdo että kukaan luulee että nämä olisi ainoita asioita joista olin kiitollinen sillä näin ei ole. Fazerin jukurtti suklaakonvehdit on muuten ihan super hyviä! :D

Mitä sinä toivot pukilta?

XOXO JennyJanette

Ei kommentteja

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥