1 Autumn outfit - JennyJanette

Autumn outfit

Apua kunnei kukaan kertonut mulle että sinkkuelämää sarja alkoi alusta viime kuussa, onneksi lauantaina tulee vitos jaksosta lähtien uusinnat, mutta missasin 4 ensimmäistä jaksoa! Lauantaina 21-22.30 on siis pyhitetty telkkarin tujjotteluun ♥♥♥ Sitten asiaan...

Mun vaatekaapissa on jo pitkään lojunut eräs harmaa hame joka on tuottanut mulle suurta pään vaivaa myynkö vai enkö, tulenko koskaan käyttämään. Harmaa on mulle jotenkin niin vieras väri, mahdankohan omistaa lökäreiden lisäksi yhtäkään harmaata vaatekappaletta? Päätin kuitenkin rohkaistua ja poistua mukavuus alueelta ja puin sen ylleni. Yllätyin kyllä vähän itsekkin että niin tylsästä vaatteesta voi saada erikoisen asukokonaisuuden.







Tämä asu olisi saattanut ehkä toimia vieläkin paremmin nilkkureiden kanssa koska saapaiden kanssa jalat näyttivät hieman tönköiltä. Oli kuitenkin niin viileä ilma etten uskaltanut paljastaa koko jalkoja.

Nyt kuitenkin annan sanavallan teille heitänkö hameen roskiin/myyn vai kehtaanko käyttää jatkossakin? Eli hot or not?


4 kommenttia

  1. Ehdottomasti jatkoon! Mutta pirteiden asusteiden kanssa, esim. juuri tuollainen oranssi huivi piristää kokonaisuuden ja sopii harmaan kanssa hyvin yhteen. :) Vaatteissa on paha, kun jos niitä pistää pois niin niitä alkaa sitten jossain kohtaa kaivata...nimimerkillä vienyt kirpparille menevään kassiin lukuisia vaatteita, joita on sitten puolen vuoden päästä kaivellut sieltä takaisin kun ei halunnutkaan luopua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät tästä! :) Totta, mulla on ihan sama ongelma välillä jopa muistelen niitä jo myytyjä vaatteita kun katselen vanhoja kuvia :D mun suurin ongelma kuitenkin taitaa olla se että ajattelen jokaisen vaatteen kohdalla että tätä mä käytän silloin ja silloin ja sitten en kumminkaan käytä :D

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥